Klachtenbeleid

//Klachtenbeleid
Klachtenbeleid 2018-05-24T17:24:09+00:00

Klachtenbeleid

Natuurlijk zijn we als u een klacht heeft al veel te laat…

Door intensief contact te stimuleren en u bij voorkeur actief te laten participeren in ons reilen en zeilen – dit vanuit uw persoonlijk inzicht of via de oudercommissie – willen we klachten en incidenten vóór zijn. Voorkómen is immers beter dan genezen…

Mocht u toch een klacht hebben, dan streven we er naar om samen met u in goede harmonie tot een oplossing te komen.

Sinds februari 2016 is AylaGaya lid van de geschillencommissie voor kinderdagverblijven. Dit betekent dat wanneer een klacht naar uw mening intern niet doeltreffend wordt opgelost, u gebruik kunt maken van de geschillencommissie. Het heeft altijd zin uw klacht te melden en op papier zetten, wij zullen zorgen voor een adequate afhandeling van uw klacht. Daarnaast helpt het ons om kritisch naar werkwijze te blijven kijken.

Gratis inschrijven

We hebben nog enkele plekken beschikbaar!

Schrijf uw kind binnen 5 minuten in.
Gratis inschrijven

Nieuws

Privacy instellingen

Kindercentrum Ayla Gaya B.V. neemt uw privacy heel serieus. Wij maken gebruik van Google Analytics en functionele cookies. De cookies van Google Analytics zijn geanonimiseerd en mogen wij plaatsen zonder toestemming. Cookies om content en advertenties te personaliseren en voor het delen van onze content op social media gebruiken we na toestemming. Wilt u de beste website ervaring en op u afgestemde informatie? Klik dan op de button voor akkoord. Meer informatie kunt u lezen in onze privacy policy.

Privacy policy | Sluiten
Instellingen